Aktualności

Lokalność i polskie produkty w Lewiatanie

Lokalność i polskie produkty w Lewiatanie

W ramach kampanii „Wybieram lokalne” sieć Lewiatan planuje cykl wydarzeń, m.in. Festiwal Produktów Lokalnych, konkursy, materiały informacyjne i edukacyjne, wsparcie lokalnych inicjatyw. W działania włączyli się franczyzobiorcy, dostawcy oraz producenci sieci. Kampanii towarzyszy również wzmocnienie ekspozycji lokalnych produktów dostępnych w sklepach Lewiatana.

Aspekt bliskich, lokalnych relacji jest głęboko zakorzeniony w DNA Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Sieć już od 25 lat aktywnie wspiera lokalność współpracując z około 10.000 polskich dostawców i producentów, którzy każdego dnia zaopatrują sklepy Lewiatan. To najczęściej rodzinne firmy zrzeszające blisko 2.100 polskich przedsiębiorców prowadzących ponad 3.200 sklepów. Sieć współpracuje z ponad 10.000 polskimi dostawcami i producentami, a droga produktów od lokalnego producenta do sklepu Lewiatana to średnio 20-50 km.

Więcej informacji na temat kampanii w Plikach do pobrania.